Maxinova se angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor Legii nr.140/2021 si O.G. nr 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea caii de solutionare se va face de catre Maxinova prin intermediul unitatii service.
Service-ul se face conform garantiei Maxinova si are ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a unui produs, in cazul lipsei de conformitate ori in cazul defectiunii de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit. Reparatia se face pentru defecte constatate in momentul dezambalarii produsului, in perioada de garantie.
In cazul in care la oricare dintre produsele Maxinova constatati defecte de fabricatie, in momentul achizitonarii, ne obligam sa reparam produsul in termen de 15 de zile:
-daca produsul nu poate fi reparat, produsul va fi inlocui cu unul identic sau cu un model asemanator ,cu acordul clientului.
-daca produsul pentru inlocuire nu este in stoc si nici nu se doreste inlocuirea cu un model asemanator se plaseaza comanda la fabrica ,termenul de executie este de 4 saptamani.
Transport
in toata RomaniaSuport Clienti
suport 09 - 17Cumpara in rate
Cumpara acum ce iti dorestiPlata sigura
100% garantia sigurantei