Cu noul ansamblu dulap birou directorial Buhara beneficiezi de un spatiu office rafinat, in care sa-ti desfasori taskurile zilnice. Stim cat de importanta este organizarea mai ales la birou, tocmai de aceea, acest set este unul care te ajuta sa-ti organizezi accesoriile. Poti sa-ti aranjezi pe ele cartile, agendele, laptopul si alte piese de birotica si papaterie. Cu cat este mai bine aranjat spatiul in care lucrezi, cu atat se imbunatateste si capacitatea de focusare si de lucru.
Ansamblul cu dulap Buhara iti ofera un spatiu in plus pentru depozitare, contribuind cu eficienta la armonizarea biroului. Acesta are 2 rafturi generoase si un aspect placut, perfect pentru o zona de lucru functionala si estetica.
Culoarea de un brun inchis il face perfect atat in spatiile office in stil clasic, cat si la cele in stil modern. Formatul cu linii drepte il claseaza intr-un mobilier modern, minimalist, care pune accentul pe eleganta si functionalitatea. Culoarea este una pamantie, cu finisaj lucios, lucru ce-l face usor de integrat si in birourile directioriale, cu aer boem.
Modelul poate fi personalizat pe 9 nuante de maro. In functie de fiecare camera si fiecare stil pe care vrei sa-l adopti, poti sa-ti personalizezi si biroul. Iti recomandam sa folosesti culori light si deschise, cu textura de lemn pentru un cadru primitor si modern, si maro inchis pentru cele clasice.
Vezi si alte piese de mobilier birou si personalizeaza-ti zona de lucra.
Specificatii:
Constructie | Placi aglomerate din lemn 48 mm,metal |
Dimensiuni (cm) | Latime 100 cm/ Adancime 53 cm /Inaltime 75 cm. |
Bine de stiut | Contine 1 colet ,51 kg dupa montaj. |
Montaj | Necesită montaj specializat |
*Livrarea produselor noastre se face cu ajutorul firmelor de curierat agreate.
*Dimensiunile pot fi cu o marja de + / – 5 cm.
*Imaginile au doar rol ilustrativ si pot contine accesorii neincluse in pachetul standard.Unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara notificare prealabila sau pot contine erori de operare.
Timp livrare: 01-7 zile Consultati operatorii nostri
Livrarea produselor Maxinova se face cu ajutorul firmelor de curierat agreate.Pana la usa in cazul coletelor de mici dimensiuni si pana in fata locuintei pentru coletele voluminoase.
Putem asigura contra cost montajul produselor Maxinova.
Poti returna produsele in termen de 14 de zile lucratoare din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zilucratoare de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Poti returna orice produs de mobilier daca este sigilat in ambalajul orginal. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Pentru returnarea produselor comercializate de MAXINOVA ne puteti contacta telefonic la numarul 0754554499 sau adresa de email office@maxinovafurniture.ro . Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat
Daca va retrageti, vom rambursa costul produsului pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata transfer bancar.